Äntligen en ledig fredag.

Idag är jag ledig och försöker ta det lugnt. Det blir bara gym, hämta paket, vara hemma läsa eller sticka. Nu har sålt tre disktrasor, kanske kommer sälja en till. Ingen annan som hört av sig. Men tänkte nu att lägger upp inlägg på FB att ge bort några disktrasor och kanske de korgar också till mina vänner. Bara att jag är snäll. Nu är den kille tillbaka, började skriva med mig igen. Det känns något mellan oss redan nu. Det blir jobbigt just nu att vi inte kan ses nu. Han tror att efter nyår kan vi ses. Han ville åka hit och bo på hotell en helg när jag är ledig. Sen skrev att vi kan ses när dotter är hos pappa. Jag vet inte det om vi kan vänta så länge. Nu räknar igen mina pengar, att spara så mycket jag kan, inte handla så mycket. Igår köpte till J nya mysbyxorna och tröjan. Hon blev så glad, samt hon provade en blus, som hon ville ha, men köpte inte just nu. Inte långt kvar nu, och vet inte på riktigt vad ska ge för julklapp till henne. Tänkte att kan ge pengar nu, x-s mamma vill ge pengar, min mamma skickade pengar till henne. Men att får någon julklapp, det väntar hon. Jag har några mer ide. Vi ska får se om man får något mer veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0