Årets sista dagar

Idag var för mig ledig dag, började med tvättstuga. En maskin var trasig igen, men fick tvätta de viktigaste just nu. Nu jobbar jag bara två dagar, sen är äntligen helg. Åka bort och njuta lite hotelllivet. J vet inget än, jag har inte än berättat och försöker nu hålla de hemligt tills på lördag morgon. Jag vill överraska henne. Hon kommer bli säkert så glad att få bo på Scandic, äta den goda frukosten och simma i poolen, träna på gym. Jag kommer skriva ner mina mål för 2018, det finns så mycket som vill förändra men har börjat redan lite tänka klarare, och planera mina inköp. Den året hade jag köp stopp , har inte köpt nya kläderna, bara ny bikini men de behövde jag när var i Estland, men de är i bra kvalitet . Nu skulle behöva köpa nattkläderna, och behöver nya strumpor, de ska handla på rea i helgen. När behöver nya kläderna då tänker satsa på hållbar, kvalitet, inte köpa de billigaste som jag har gjort alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0