Årets sista dagen

Det är 31 detsember, är hemma tillbaka. Vi kom redan vid klockan 11 tiden. Det var så skönt att vara bortrest, J var så glad att vi åkte och när vi var hemma sa hon att hon saknar Scandic....simma i poolen var hennes favorit, hon orkade även träna med mig på gym. Vi handlade ....för mycket att min pengar börjar ta slut och vet inte hur ska klara nu tills lön, men säljer några till disktrasor och sen hittade 20 euro i min s. k euro plånboken. Det kan jag växla. Nu sitter bara och skriver lite här, skrev mina mål för år 2018. Öppnade konto på dreams appen. Just nu har dröm att betala av en lån, hoppas att kan nu om ett år , betala av det. Jag måste börja spara , och inte lösa mer så pengar. Nästa år hoppas att kan vara lite mer sparsam nu, öppnade redan den år avanza konton, och har sparat ca sjuhundra. Idag fick meddelande av vän D, han önskade "gott nytt år" och frågade om hade planer för imorgon. Att om jag skulle vilja följa med honom och med en vän att plocka skräp. Han frågade det...jag jobbar imorgon och kunde inte följa med. Men kommer säkert någon annan gång. Det känns så snällt av honom att han tänker på mig och frågade mig om hjälp. Nu ska börja fixa maten för ikväll, Det är nyårsafton, firar med J det. Dricka pommac med henne. Under dag fick sms att J ska ringa till sin bästis. Hon blev bjuden till henne att fira nyår, och sova över. Hon kom till mig och krama mig om hon får gå. Såklart fick hon gå, lämnade henne precis. Och sitter hemma nu ensamma, skulle åkt till honom men ska jobba imorgon, han skulle bli så glad. Vi skrev lite och vet inte men det känns så rätt med honom. Jag vill träffa honom snarast, att bara känna in varandra om vi kommer klicka direkt. Eller gå vidare utan varandra. Nu öppnade igen tinder, och för många match men inte många som skriver. Vet inte... Jag åt min middag och det blev så himla god- langos med creme fraiche, lök och kaviar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0