Arg , förbannad, ledsen...allt i ett

Just nu känner jag så nere. Jag fattar inte hur man kunde göra såhär mot mig. Jag vet inte hur hon kunde trampa ner mig. Idag hade husfru sista dag. Den andra tjejen ville att vi ska båda prata med husfru och kolla sakerna idag. Igår frågade husfru om det,. hon sa att såklart hon ska visa sakerna o sånt. Idag jag väntade att får något att ok nu kan ni komma o prata med. Men vad hände. Den andra tjejen hade gått till henne själv utan att säga till mig , och hade suttit i två timmar , fick massor av info och papper av henne.Jag fattar inte att hon bara går själv och frågar inte mig att jag ska också vara med. Det känns så orättvist just nu, att nu fick jag vara utanför och fick inte veta inget mer. Jag är så arg på henne, så ledsen att hon bara skitter ner mig. Nu kommer jag vara ledig i tre dagar, hon kommer ha jobbmobilen när hon jobbar, sen ska jag ha mobilen. Vi ska får se om hon kommer nu skicka meddelande mig att jag kan ha mobilen när jag jobbar. Jag vet inte mer vad ska tycka om henne, hon skulle ringa idag till vårans hotell chef idag och prata , hon pratar så mycket skit om de. Men visar nu själv att hon är jättebra och duktig och allt annat. att hon ska veta det och det. Det var så dumt gjort för mig, jag var så ledsen sen när vi satte där, ville vara bara långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0