Dags för förbereda jul

Idag är jag ledig. Jag började dagen att packa julklappar, nu är de klara. Sen började baka, och det går inte så bra. Bakar saffransbullar, fattar inte vad är fel, de jäsa inte, nu är i ugn och det smälter smör... jag vill inte misslyckas nu med de.Tidigare har inte fått inga problem och nu just nu innan jul. Nu kommer jobba alla de dagar, och inte kommer vara uppe på kvällar att fixa allt. Hoppas att det blir bättre med bullarna nu. Sen ska gå träna och handla. Jag ska göra bara egen godis, ska inte köpa , ingen godis. J är lite problem, med sin problem med ätande och allt annat. Igår pratade hon med läkare, sen ringde skolsköterska . hon sover dåligt, vaknar mitt i natten, hon behöver sömn, är trött i skolan. Och äta frukost på morgonen. Och inte kolla sina serier hela tiden, hon är för ensam... jag mår så j..a dåligt för det att hon är ensambarn...jag försöker göra mitt bästa som mamma, ensamstående också. Jag gör allt bara för henne, att hon ska vara glad och nöjd. Efter skolan kommer hon hem ,ska göra med henne knäck. Att vara med henne, att vara delaktig nu i köket. Snart ska gå träna, måste göra det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0