Det bli lite bättre

Idag fick meddelande av henne, min "elaka" arbetskollega. Det gick bra med henne, imorgon ska gå till jobbet och snacka lite med henne. Det känns lite bättre med mig men vet inte hur det går allt nu. Skrev med "min kille" jag vet inte vad är det med honom. Han har inte pengar att ladda mobilen, ladda internet. Vi har smsat nu mycket, det kostar för mig men inte för honom. Han vill själv skriva med mig nu. Han är intresserad av mig, har ingen aning hur kommer vi att träffas. Jag låter inte honom komma hit, hem till mig, Igår började läsa en bok, om ångest, depression. Det är skriven så bra att kan komma över mina psykiska problem, ibland mår inte jag bra. Ingen som vet hur jag mår. Jag visar inte hur jag känner. Inners inne är jag trasig men mitt hjärta är krossat många gånger. Men känns att det blir bättre när jag läser den bok. Nästa vecka blir det extra känslig vecka, vi kommer vara helt själva, ingen husfru och bara vi kommer nu ta över just nu.Det blir säkert bra, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0