Det går upp och ner

Vi har skrivit i några dagar, igår skrev vi lite mer,och förklarade lite att är så rädd att bli besviken. Att man har redan nu förhoppningar, utan vi har träffats. Då sa han att då tar vi det som vanliga människor. Det gjorde vi tills idag. Det kändes att klarar inte, och sov så dåligt nu. På morgonen skrev honom själv, och erkände att tänkte för mycket på honom att det är som en magnet som drar till honom. Under dagen skrev inte så mycket. Nu skrev han att han tycker att jag r fin och tycker bra om mig. Svarade detsamma tillbaka , och en emoj med puss. Det börjar kännas mer och mer att det börjar växa något mellan oss, jag vet inte. Han har många tjejkompisar, men inte någon att umgås så nära. Just nu vet inte jag hur det kommer bli med honom. Jag vill inte börja bygga drömmar med honom. Det är bättre att vi kan ses först,sen känner man om vi klickar eller inte. Hela tiden kollar nu mobilen,. men han skriver inte tillbaks. Han kan inte skriva så lätt, tror att han har dotter hemma hos honom nu. Idag jobbade istället husfru, ibland undrar varför hon frågar alltid mig att hjälpa henne, inte den andra tjejen. Hon litar på mig mer, Imorgon vi skulle ha lite upplärning med husfru, men andra tjejens son blev sjuk, och kommer stanna hemma nu i några dagar. Det kan hända att nästa vecka får vi veta mer om vem kommer bli husfru, men tror inte vi att det blir någon nu. Nu är det kvällen, klockan är halv elva, kommer inte kunna sova nu inatt, igen. Jag vet. Han svarade inget mer tillbaka, nu skrev för en timme sen bara sov gott. Inget mer, men han inte varit online. Jag tror att han är ute med kompisarna kanske. Nu känner att vill inte skriva någon ny meddelande. Vi ska får se om han kommer skriva till mig imorgon eller inget.Det känns lite konstigt nu, när jag skrev honom hur jag känner. Om han bara tänkte leka med mig, eller inte. Det vet inte jag än. Och måste hålla mig borta , att inte skriva honom om han inte själv skriver. jag får inte skriva nytt. Jag var på gym, kroppen har ont , handen gör så ont nu.Hur kommer jag upp imorgon, har alarm vid kl 6. Vill sova men vet redan att det blir svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0