Det känns lite lite bättre

Jag och P( den andra tjej) på jobbet, kommer just nu ta över vårans chef arbetsuppgifter, men obestämt tid. Det blir lite mer ansvar och lite höjd lön nu i en månad i början. Igår fick vi veta men inte mer. Nästa vecka ska prata med våran hotellchef om det. Snart är det jul och vet inte riktigt vad ska köpa till J. Hon sagt vad hon vill ha, men de är för stora sakerna som hon önskar. Jag är orolig att hon kommer bli ledsen om hon får inte det som hon önskar. Sista dagarna har tänkt lite och kanske ska köpa till henne själv en datorn. Vet inte än, hon har tidigare önskat det. Det kommer inte bli helt ny, begagnad dator, men via företag som man kan lite på. Vi ska får se om jag kommer köpa eller inte. Helgen är jag ledig nu, och tänkte gå med henne till second hand butik här närheten. Hon vill göra slaim igen, men kostar ca 200kr att köpa allt detta nu. Vet inte än om ska köpa allt det nu eller inte. Vi ska får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0