En jobbdag

Idag jobbade jag, vi var bara tre som jobbade. Det känns alltid att göra något på jobbet. Jag vill göra mycket mer än jag hinner göra. Imorgon är jag ledig , vet inte än vad ska göra. Tvättstuga bokad redan kl 7. Tar lite att tvätta nu, hinner inte tvätta allt, om en maskin funkar bara . Jag tänkte gå ut med J imorgon, kanske handla lite, men är lite osäker just nu om orkar gå. Vi ska åka iväg på lördag, jag har inte än sagt , berättar lördag morgon kanske. Sen har vi tid lite att köpa lite kläder till henne. Jag skulle behöva lite byta ut min garderob, men tar det sakta, lite i taget. Nu tänkte att köpa ny sovkläderna, och skulle behöva strumpor , allt på rea, och ekologisk . Det blir dyrt om kommer köpa allt på en gång. Samt behövs slänga sakerna hemma, jag tänkte att kanske kan slänga på väg till Växjö,måste göra plats hemma här. jag samlar bara sakerna och de bara står här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0