Jag ser ljuset redan...

Det börjar bli lite bättre och ser ljuset. Idag var förbi på jobbet, pratade lite med min arbetskollega. Det gick bra, fick lite mer klartecken nu. Sen ville personalchef prata med oss båda. Jo, vad ville hon berätta. Lite hur det blir just nu, om vi trivs bra osv. Sen berättade hon att hon har hittat ny husfru...båda blev tysta....vi fick inte tjänsten. Det kommer blir någon som har städat och jobbat på butiken, 35 åring, lugn tjej...hon börjar mitten av januari. Sen fick vi veta även det som tänkte redan tidigare, att vi kommer bli husfrusassistenter, kommer bli lite lönehöjdningen, det måste betyda att vi kommer inte bara städa rummen då hela tiden. Andra tjejen blev besviken , jag lite. Att hon tar någon utanför. vi båda har visat att vi vill det tjänsten, men det räcker inte för henne. Det känns bättre att komma vidare med ny tjänst. Jag låter smälta det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0