Julafton 2017

Nu är det jul. Jag jobbade som det var, slutade klockan tre, kom hem, tog en löprunda , sen fixade alla grejerna. J ville bara öppna paketen , hon blev glad, men kände lite att hon blev lite besviken kanske. jag frågade henne, hon sa att hon blev glad. Hon vill vara bara i sitt rum, vill inte kolla på tv med mig,. jag vet inte vad ska göra med henne. Jag önskade till mina vänner på fejan god jul, och fick tillbaka många önskningar. Det betyder mycket. Min vän Ted skickade meddelande, o skickade många kramar och pussar. Jag betyder för honom någonting. Igår skrev en kille, i början på HP, sen på FB. Jag är inte intresserad av honom men han förstår inte, skrev igen till mig, skrev bara att är lite uppdagen att har en kompis på besök. Han tog bort mig som vän på FB. Sen skrev att vi kan ju ses nån gång. Jag svarade inget tillbaka. jag orkar inte skriva med någon jag inte intresserad av. Imorgon är ledig och känner just nu så trött att kommer sova snart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0