På väg att blir sjuk

igår kändes det att blir sjuk, men just nu känns att det gick över men försöker hålla mig. Igår kokade nu flaska ingefärsshot och igår åt en vitlöksmacka också. Jag vill inte bli sjuk nu, måste vara pigg. Tiden går snabbt och började kolla igen räkningar. Nu fixade redan klarna, att betala tusen den månad, det går ofta fel när vill betala att det togs mara den minsta belopp. Nu är det snart bara en vecka kvar till julafton och försöker sakta fixa julklappar till J nu. Det går men vet inte om hon kommer bli glad nu. Samt måste köpa papper, men det kan göra när är jag ledig från jobbet. Jag tänkte inte skriva själv till killen, och han skrev själv igår kväll. Det finns intresse hos honom. Idag är jag ledig, ska kolla om får tvätttiden, måste tvätta lite tvätt. Ikväll mår jag så dåligt, efter det vi var hos veterinären. Snuttan fick sin vaccin plus då fick veta att han har öronskabb ...först kommer en veterinären kollar öronen, frågar om det är ok att kolla i mikroskop. Jag sa, det är ok. Fattade inte att man frågar det...att det kostade ca trehundra kronor. Sen skulle han få en medicin, men frågade vad det kostar, ca tvåhundra kronor. Sen skulle betala kassan, och summa vad sjuhundra kronor!!!Jag hade inte det, hade bara vaccinpengar, sen köpte även en örontvätt. Man kunde inte ta faktura, jag sa att kan betala senare. Sen kom veterinären och hoppade på direkt på mig, att hur vet man inte at det kostar hos veterinäern, bla bla, hon smutsade mig så nere och blev så arg på mig. jag började gråta, betalade med sista pengarna. J var bredvid mig... jag kom hem och fortfarande gråt i halsen. ...det gör så ont att den veterinären var så elak mot mig, fanns andra där med, jag kommer aldrig att gå till henne mer. Nu på fredag ska åka dit och betalar den som kunde inte betala nu. Jag år så himla dålig just nu för det allt, hur jag blev behandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0