Sista 10 dagarna

Det är bara 10 dagar kvar i år, sen är det nyår. Året som ändrade en hel del i mitt liv. Det var kärlek, det var tårar, mycket jobb men det blev bättre med den linje. Saknar fortfarande den person i mitt liv, som kan ge den riktiga känsla att ha någon i närheten. Jag hoppas att kommer hitta honom nästa år, men året är inte än slut. Imorgon fick vara ledig, då kan fixa hemma och handla de sista som behövs , sen kan ta lugnare under jul. Julafton kommer jag jobba,hoppas att kommer inte stanna så länge bara. J är jobbig fortfarande, hon är hela tiden ensam, med sin slime och sin ipad, för mycket tittande. Hon säger .hon har ingen annat att göra. Jag vet inte vad kan göra, jag har försökt att hon ska vara med mig, men hon bryr inte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0