Tänker inte mer att vara tyst

Jag har tänkt nu så mycket på det som hände igår, och låter inte trampa såhär på mig. Nu tänker på måndag skicka meddelande och säger henne att kommer till jobbet att snacka om grejerna på jobbet. Hon kan inte ta över nu allt och bara trampa på mig såhär. Men förstår att hon vill ju ha den plats nu och vill visa nu att hon är bättre än jag,det låter jag inte hända. Hoppas nu att det kommer någon annan snart. Jag måste visa till henne nu allt. Det är lördag, har städat hemma, J har sin kompis här igen , sova över. Jag tänkte om låter henne sova över, men sen tänkte ok, då är hon lugn och har sin bästis här. I morse betalade mina räkningar, har betalat nu allt, bara hyra kvar, väntar med brev när räkning kommer. Räknar hit och ditåt och måste se nu och räkna ordentligt nu, vad handlar jag, och om behöver det och det. Jag måste göra det, behöver alltid att ha pengar på kontot. Nu kopplade mitt kort till preem, att kan rabatt när tankar där, men den månad kommer tanka nu igen st1 för krediit, tror jag. Jag vet inte än. Nästa månad kommer betala nu csn redan, skulle betala i februari men då har jag bilförsäkring redan. Den kille smsa nu, skrev att hans internet är slut och kan inte skriva där. Det kostar nu för mig att smsa med honom också. Han har telenor. Nu ska göra en kopp kaffe och läsa en ny bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0