Tröttare kan man inte bli

Jag vill bara sova, men kan inte än. Men kommer sova tidigt ikväll, jag känner att behöver sova ut mig. Det känns för mycket med allt just nu. Hoppas att får mina pengar imorgon att g¨å köpa presentkort till chef som slutar på fredag. Imorgon ska ta bil, att panta flaskor imorgon med. Måste köpa ett kort och en påse också kanske om pengar är över. Jag vill att det ska vara helg redan nu, då är jag ledig. Nu börjar det igen, den veterinär har inte skickat recept till apotek , jävla idiot. Men på fredag ska gå dit efter jobbet och frågar att varför ha de inte skickat. Jag börjar bli besviken på de och kanske kommer byta veterinären nu. Jag vet inte. Igår skrev med killen, men han var uppdagen. Han berättade att polisen varit hos honom, han skulle skriva senare men det gjorde han inte . Idag har inte jag hört någonting av honom. Jag vill inte själv heller att skriva honom. Snart ska till Luciakonsert i skolan, börjar kl 18. Jag vill inte gå dit alls, är så trött. Tiden går snabbt, tror inte att det kommer ta så lång tid. Sen ska man ha egen fika med sig,det tycker är helt sjukt att ta med. Vill helst bara komma hem snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0