Vad sjutton ska jag göra nu

Det var en gång... när jag var medlem någon dejtsida på FB. En man skickade vänförfrågan och blev vän på FB. Han såg trevlig och fin ut, han är 46 år , har en dotter som är 18. Vi skrev aldrig till varandra. Nu kommenterade han min insta inlägg och vi började chatta på FB. Jag vet inte nu är han helt plötsligt intresserad av mig, att jag är singel, det visste inte han. Jag vet inte vad ska göra med honom, jag sa vart jag jobbar och nu frågade att då kan jag rabatt på hotell om han vill åka hit och träffa mig. Det känns att han är seriös med mig. Idag skrev med honom lite, men nu vill inte själv visa intresse att skriva honom igen. Så att kan hända att kommer träffa honom .Men måste ta det lugnt nu och inte ha så stora förhoppningar. Vi ska får se om vi kommer att ses eller inte. Imorgon ska vi prata med hotellchef. Om hur ska vi bygga jobbet, vi måste får upplärning nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0