Alla hjärtans dag

Idag har jag jobbat, det gick bra men var en jobbig dag. Imorgon kommer J fylla år, det känns så mycket just nu igen. Jag tänker ju igen på det sak som kan inte släppa. Det är så svårt, jag vill att det kan vara slut att kan komma över det. Snart kommer träffa D, och han vill berätta sin historia, saker som han inte har berättat och vill höra min historia. Om två dagar kommer han fylla år, jag vet inte om han har tid redan nu i veckan att ses, under helgen eller inte. Kanske kommer fira med sin familj nu i helgen. Det vet inte jag. Just nu vill inte själv att skriva honom, vill att han kommer höra av sig. Det är bättre att inte skriva för ofta honom. Nästa vecka ska åka till Stockholm. Och redan på onsdag kommer vi åka, jag lämnar nycklarna på fredag. Hela torsdag kommer jag städa då. Det känns bra att kan släppa då allt detta. Nu hoppas bara att kan prata med x om j- s resor. Jag är så orolig för det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0