Det blev ingen fikastund med min vän

Idag skulle träffat honom men efter klockan 12 han skrev att tyvärr han inte hinner att ses att fick ett ärende som måste göras. Att vi kan ses på söndag eller nästa veckan. Han skrev att han såg emot att träffa mig. Lämnade honom ifred men fortsätte att skriva. Han frågade vad ska jag göra imorgon i Stockholm och berättade men orkade inte skriva allt att jag kan prata när vi ses. Han skrev att jag kan prata med honom om allt att det blir bara mellan oss vad vi pratar. Han hoppas för min skull att det allt löser sig och sen kom igen en hjärta efter det hjärta.

Jag hoppas nu att vi kan ses på söndag eller nästa vecka. Det ä konstig att jag tänkte och kände det att han kommer inte träffa mig och sen skickade han meddelande... jag ser sakerna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0