Det hände idag...

...jag träffade honom. Idag jobbade jag och tänkte bara att skriver honom. Vi skulle sett kanske imorgon. Han svarade att han hade skadat sig, hade åkt till diket med bilen. Det gick bra och sen hade han ramlat och skadat smalben. Sen frågade om han klarar allt själv eller behöver hjälp. Han svarade att skulle behöva handla men kan inte gå. Då skrev att slutade jobbet att kan gå och handla för honom och komma lämna till honom. Han sa att snällt av mig. Då gick till honom, han var glad att ses, och visade runt hemma. Han skulle bjuda soppa, vi laggade tillsammans, sen skulle gå men kunde inte släppa honom , inte sluta kramas... sen det hände. vi båda ville. Han vill fortsätta att ses, men förstod att bara att ha sex. Jag svarade att vi kan ju ses men vill inte ses om han träffar någon annan samtidigt. Det kommer bli bara sk. kk förhållande, men tycker själv att kan ju se om kommer klara det själv. Jag har känslorna, men måste lämna de bakom mig och inte släppa de känslorna. Jag är rädd, om de känslrna kommer och blir större då blir det jobbigare för mig. Jag vet inte om jag gör rätt nu eller inte. Men det känns så skönt och tryggt med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0