En dag i taget...

Jag lever här och nu...Jag har börjat sakta att släppa allt som var men det kommer ta tid. Det är den bok som har lärt mig att börja leva och inte kämpa. Varje dag försöker läsa en kapitel. Idag var ledig och hann städa hemma, tvätta en hel del, nu tar det lugnt. Jag har börjat se livet lite annorlunda, det är just nu svårt( klara betala hyrorna...) men försöker inte tänka så mycket på det. Igår ansökte jobbet men har inte just nu höga förväntningar att få det jobbet. Såklart skulle vara glad om skulle få börja med detta. Det är kanske mer som sökt jobbet och har mer erfarenheter än jag har. Men har tagit det första steget att visa att vill utveckla mig vidare på jobbet. Samt sökte två till jobbet, jag fortsätter så mycket jag kan. Jag kan inte jobba hela livet att städa hotellrum. Det vill inte jag. Just nu har lagt ner mina sommarplanerna för att kan inte planera inget just nu. Andra dagen utan FB...jag fattar inte att jag klarar det och att ingen som saknar mig heller...Jag känner bara att det tar för mycket energi att vara aktiv där och dela allt med mina vänner. Jag har messenger om någon vill skriva då finns där. De närmaste dagar är jobbiga nu, om två dagar är det dagen...när kan jag släppa det....vill kunna glömma det men kan inte. Det är smärta fortfarande i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0