En jobbig period

Nu känns det jobbig, jag vet inte varför. Igår jag skrev med honom att får veta vad han vill. Han svarade att han uppskattar mig som vän, och han skrev att det känns inte tyvärr för honom att han kunde inte släppa mig...när vi kramades och sen erkänn att jag gillar honom....och han vill ha med mig vänskap med sex någon gång ibland. Han skrev inte att han vill nu sk kk förhållande och det känns för mig bättre att han skrev att vänskap( men med sex). Samt skrev han att jag ska inte bli kär i honom nu, att det var meningen vad hände med oss, och kan inte lova någonting och skrev även att det blir bättre med tiden( frågade om det och han menade när vi kommer att ses blir det bättre). Jag svarade att han ska inte vara orolig att blir kär så lätt. Det känns för mig helt normalt att träffa honom ibland som vänner. Det blir svårt kanske lite för mig, för att han gillar mig också. Nu är det kvällen och är hemma på soffan. Jag var i skolan och J hade utvecklingssamtal och det gick bra. Hon är så duktig. Jag börjar känna igen smärta i mitt hjärta, det kom just nu helt plötsligt. På data lyssnar healing meditation musik, gjorde även en övning och det hjälper mig alltid. Idag städade hemma och var lite ute vid bilen, startade bara och tog bort snö. Vågade inte köra. Även D sa att ta inte bilen om du är själv osäker och vänta till det blir bättre vädret. Han kan alltid ge goda råd. Han har lika ont som igår, stannade hemma. Jag har inte mer skrivit med honom, tänkte låta bli. Jag vill inte visa nu stort intresse, att pressar honom. Kanske imorgon skickar ivag ett meddelande bara. Jag ska till stan imorgon och tänkte att kanske han stannar hemma fortfarande och behöver hjälp att handla eller sånt. Vi är bara vänner och han ser själv hur mycket jag bryr om honom. Jag låter att vara det så. Imorgon ska till stan och köper present till Jennica. Samt ska kolla knappar till tröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0