Fredagskväll

Nu är det fredagskväll, sitter på soffa och tar det lugnt. J är i sitt rum. Det kom igen ikväl..gråtattack bara började gråta och sakna henne/honom . Det har gått snart i 9 år och jag kan inte än glömma det.Sen började lyssna avslappnade musik och det blev bättre. 

Idag var i stan och köpte presenter till J. Också har jag skrivit med D idag, skrev även att nästa gång han kommer till mig då bjuder honom också vegetarisk o att han ä välkommen. Han sparade - ja tack. 
Nu på kvällen började igen skriva om soppa, skickade bilderna och sen han såg att det såg ut fint och jag frågade om han vill smaka...det bara hoppade ut att fråga det dumma fråga. Men inget svar just nu. Jag känner att jag börjar själv att pressa honom att ses och det får jag inte göra. Det kan hända att han kommer vända ryggen. Jag vill fortsätta vänskap men måste vara försiktig och inte bygga för höga förhoppningar. En sak i taget. Han svarade. Även han hade kokat soppa och åt upp allt. Det är bättre att ta en sak i taget, glömmer bort att skrev honom om han vill smaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0