Jag är så ledsen

Igen är jag så ledsen. Jag ringde och sa att vill flytta tidigare ut men bara om ny hyresgäst vill flytta in tidigare. Så inget som är säkert och söker ny hyresgäst nu. Jag klarar inte att betala även nästa månads hyra för ingenting. Jag klarar inte det mer. Så bitter för allt.

Blev så J...a arg på en vän på FB som berättade att han ska börja fotografera och frågade om jag vill det och sen skrev att han har två till. Jag vet att de är de två vietnamiska tjejerna. Jag bara exploderade och han blev så arg på mig med att hatar honom så mycket just nu...
Jag mår igen så dåligt och bara gråter. Ledig idag. 

Jag vet inte mer vad ska jag göra...jag gråter när är ensam, hur ska överleva denna månad. Det är det jobbigaste månaden som finns i året. Just nu hoppas jag att jag kommer träffa nu den vecka D...jag vill träffa honom, han vill ju också. Igår kunde inte han att ses, han hade annat. Nu siktar vi på torsdagen, hoppas att jag ska inte jobba...Han skrev att kan prata om allt med honom men vet inte om kan göra det om kommer berätta om allt, jag är rädd att träffa honom igen för att har ju de känslorna igen som börjar bli jobbiga just nu. Jag måste hålla mig stark nu när vi kommer att träffas. Idag är jag ledig och är så nere, ringde till Botkyrkabyggen och kan flytta bara om ny hyresgäst vill flytta in tidigare. Det vet inte jag än, och nu lade upp igen annonsen på blocket och kommer många meddelande. Gick ner med priset. jag orkar inte svara till alla nu. Det är kvällen och försöker hålla mig lugn men det är bara så svårt. Idag har jag varit bara hemma och nästan hela dagen gjort ingenting. Men tröjan är klart nu och saknas bara knappar. Ja vet inte vad ska göra, såg att D hade ändrat sin profilbilden, jag tryckte" älska" och skrev meddelande att han har fint profilbild och skickade ett hjärta. Han kommer läsa snart meddelande men kommer han svara nu något. På onsdag kommer jag skriva med honom nu, och hoppas att han hittar tid för mig att ses nu. Jag känner att allt är orättvis och orkar inte mer att kämpa,,, det är så jobbig period nu också. Jag måste försätta att kämpa men jag gråter så lätt just nu. Om man skulle ha någon att få krama, jag saknar honom, jag saknar någon att vara med, så trött att vara ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0