Lite egen tid

Idag är jag ledig och får lite egen tid. Nu har jag duschat och ta det lugnt just nu, snart ska till stan. Jag måste köpa present till J, jag tror att köper den handkräm och pyjamas bara, inte pengar också. Den månad har utgifter för mycket nu. Jag räknar varje krona, jag lånade redan pengar och kan inte köpa för mycket, samt tror att lämnar tillbaka jeansen men efter det när har fått utbetalning för det via daymaker. De jeansen passar bra men de är för korta, och känner att trivs inte med de när de är för korta. Nu fick brev att måste betala tillbaka bostadsbidrag och ändrade inkomst nu också. Nu hoppas att mamma ska skicka pengar idag men kanske hon ska inte göra det nu. Eller kanske skickar lite mer, att J fyller år. Och mamma har skickat pengar nu...samma summa som vanligt. Men räcker för oss. Nu vill inte mer att samla skulder. Jag tänkte mejla till bovärden nu och fråga om han vet någonting om ny hyresgäst. Jag hoppas att kan flytta nu i februari redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0