Nu kan andas ut ...

Igår var jag i Stockholm... besiktningen av lägenheten. Jag måste inte fixa inget själv...jag blev så glad, och kan flytta ut tidigare att måste meddela bara kundservice. Men är 5500kr fattigare nu, men bättre att 10 000kr fattigare. Igår skrev med lite D, han är så glad för min skull, och sa grattis. Jag vet inte vad är det med honom. Jag saknar honom, har gjort det så länge...att börjar bli så rädd nu när vi kommer att ses, att kommer själv att närma honom kanske. Jag vet inte, det känns någonting att det kommer hända mellan oss något. Jag vet inte. Vi pratade att kanske kommer att ses imorgon. Jag vill inte än skriva och fråga honom om vi kan ses imorgon, tänkte vänta tills kvällen. X skickade 500kr redan underhåll, nu kan åka och handla kalasgrejerna äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0