Om några dagar

...fyller J år, och jag är fortfarande ledsen. Det är jobbig för mig just nu. Igår jobbade jag och kom hem, fixade maten och sen baka donouts med J. Igår kväll skrev D meddelande, om att en gammal kompis frågade honom om hans bra sidorna. Och sen han frågade mig vilka bra sidorna har han, jag skrev som jag kom på alla de sidorna och sen skrev att " du är bäst". Efteråt skrev lite mer, och sen skrev jag även det att jag har en känsla att det är någonting hos honom, att han sörjer något eller det har hänt någonting länge sen. Han svarade att jag har rätt att han kan berätta när vi kommer att ses nästa gång. Sen skrev honom om min period att går genom någonting som inte många som vet. Han svarade att om jag vill kan öppna sig för honom och berätta. Jag sa, att det kan jag göra. Vi skulle höras nu i veckan om han kan komma hit redan nu någon dag eller kväll. Men tror inte att han kan komma redan i den veckan. Han fyller år och kommer säkert att fira med sin familjen kanske helgen lite. Just igår känns när fick hans meddelande att han är kanske lite mer intresserad av mig. Men det är bara vänskap mellan oss,inget mer. Jag vet inte om det blir i framtiden något, men har en känsla att det kommer växa någonting mellan oss. Jag vet inte det säkert. Men vill visa honom nu nästa gång att han gillar mig mycket. Jag vill inte bygga stora drömmar med honom heller nu. Jag måste ta det försiktig att inte får för starka känslorna med honom. Bara att vara stark. Imorgon kommer jag jobba, och kanske även på onsdag, men har inte än bokat. Men såg på schema att ska jobba på onsdag. Nu har jag tappat allt hopp att hyra ut lägenheten på riktigt. Det går inte, ingen som vill hyra så kort tid. Ikväll tänkte nu att lämnar lägenheten nu i slut av februari. Jag har tid då att göra flyttstädning och hinner bli klar på fredag. Om kommer åka i mars måste ta J ledigt från skolan och det vill inte jag helst göra. Jag vet inte vad ska göra. Samt tänkte att kanske kan sälja lite grejerna där, kanske inte. Jag vet inte vad ska göra nu. Och måste betala hyran nu. Jag har skrivit under det lån som ansökte, ska betala denna hyra och rest pengar ska betala direkt tillbaka. I 5 - 6 månader kommer betala i månaden tusen krona då. Och idag fick brev FK, att får nu mindre bostadsbidrag.,, ca 700kr mindre... det är för mycket för mig som jag förlorar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0