Sista hoppet kvar

...med lägenheten. En tjej skickade meddelande och är intresserad av och hoppas de åker kolla lägenheten. Jag skrev hur situation är, att om de ä intresserad av kan måste flytta redan imorgon in...

Men har börjat nu tappa hoppet att ingen som kan bo där nu så kort tid och förlorar pengar nu mycket. Hoppas att måste inte betala nästa månads hyra att nästa hyresgäst kan flytta in redan från mars...
Ah imorgon kommer jag träffa D, vi skrev nu om att ses. Han lämnar bilen imorgon till verkstaden och hämtar vid fyra och kommer hem till mig, vi kommer att ses vid Willys. Han skrev eller skrev en fråga att nästa gång kan han visa hur han bor... det betyder att han vill bjuda hem mig... men vi är bara vänner. Imorgon kommer jag se nu om han kommer närma sig likadant som första gången. Det tror inte jag att han kommer krama mig eller hålla i handen som förra gången. Han älskar ju fortfarande sin x flickvän. Jag måste själv också hålls mig avstånd  från honom. 
Jag kan inte ha för stora förhoppningar nu med honom. Daily säger nu att ah han vill bara sex ju. Hon frågade vad skrev han men svarade det spelar ingen roll vad han skrev. Hon måste bara trycka mig ner när jag träffa någon att alla killar vill bara sex osv. Nu måste börja fixa middag, hann städa hemma också nu redan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0