Årets första snö

Nu har det kommit årets första snö, jag åkte i två dagar till jobbet med bilen. Imorgon ska bli kallare och jag ska ta bussen. Idag tog tid att starta bilen att köra hem. Det börjar bli nu problem att åka när det är för kallt ute men måste köra bilen lite då och då. 

Denna vecka jobbar i tre dagar, det känns bra och hoppas att kommer jobba kanske mer dagar i januari. Nu har jag mycke utgifter denna månaden. Jag vill betala lite mer min kredit, samt kommer det bilförsäkringen. Och vet inte än om ska åka extra till Stockholm för besiktningen. Jag väntar bovärd samtal och väntar nu det brev från Anthonio, han skulle posta det nu.
Det kom en kille att skriva med mig, vi har inte än skrivit så mycket men idag skrev han att han är pappaledig. Jag läste att han varit singel i ett år efter ett jobbigt förhållande. När jag läste att han är pappaledig betyder det att han har ett liten barn då. Och måste vara mycket försiktig med honom. Om det är slut med hans x/ barnets mamma. Jag vet inte så mycket om honom och vill inte börja fråga heller för mycket. Nu frågade jag bara om han har barn och hur gammal. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0