Det är kallt

Nu är det kallt på riktigt ute, men kom inte så mycket snö här. Min bil står vid parkeringen nu. Nu vet inte när ska köra igen den, jag känner att jag vågar inte köra. Det är bättre att kanske ta det till verkstaden och kolla upp bara. Jag skulle gjort service i mars men kanske kommer göra det redan nu, jag vet inte. Det kom en till kille att skriva till mig, jag svarar men visar inte för stort intresse just nu. Den första kille har inte skrivit tillbaka, han skrev att är första gången på nätet och att jag är den första tjejen han skriver med. Kanske han är bara försiktig och är osäker fortfarande. Jag började fundera när han svarade att han är pappaledig just nu, om det är slut mellan hans x eller kanske tagit bara paus. För att barnet måste vara liten. Jag vet inte, vill inte börja drömma nu med honom för stort.Idag har inte han varit online. Jag tar det bara ett steg i taget. Jag klarade vara utan FB en hel dag, jag var igår där o kollade lite runt, inget mer. Efter det har inte loggat in mer. Jag känner att börjar undvika lite FB, inte vara så aktiv och jag vill inte dela nu för mycket till mina vänner. Idag trodde jag att han har skickat brev, men det kom inget brev. Jag måste skriva under och skicka in den igen, hoppas att det kommer på måndag nu och kan posta på en gång. Igår började ja sticka tröjan nu. Nu har jag tid för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0