Det finns inget mer att göra..

Nu är det allt hopp borta. Att kunna hyra ut lägenheten i två månader, lade upp på blocket och fick många svar. De var två som kollade och en liten familjen ville flytta in redan igår, och sen var det tyst. I söndags pratade med de, att skriver avtal o ville veta hans nr , namn, persnr, men han svarade aldrig. Och igår kväll ringde och han känns jätte konstig, frågade vem jag är och vilken lägenheten osv. Sen sa att han ringer tillbaka om fem min men ringde aldrig. Sen började skriva till andra, men inte hittat någon. Även denna tjejen svarar inget nu. Imorgon är det sista dagen nu, sen är det helt kört. På fredag kommer säga och fråga om nästa hyresgäst kan flytta in redan nu nästa månad eller kanske tidigare...Jag kommer inte betala nästa månaders hyra till de. Jag vet inte om de kommer kräva in mer pengar nu om det finns något skada men måste själv säga att det var tidigare redan de hål på väggen. Jag är bara så orolig för det allt nu. Men försöker ta det lugnt och vara positiv. Nu skrev till min vän D, om allt bra med honom osv och sen frågade när hade han tänkt att ses...jag vet inte vad kommer han svara nu. Jag vill ju träffa honom snarast. Hoppas han svarar ikväll något tillbaka. Jag räknar mina pengar hela tiden nu, måste betala för städningen ca tusen nu, har inte just nu det pengar men ska prata med henne, om kan betala när får lön. Ikväll måste ringa och fråga. Imorse gick jag helt sönder igen...J hade tappat något på golvet, på parkett och såg imorse stora fläcken och började skrika på henne helt högt. Det kom inte bort, för att vet inte vad är det...Imorgon är jag ledig då kan kolla om kan bort det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0