Det snöar...

Nu har det kommit ganska mycket snö även hit. Just nu vill jag inte alls tänka på bilen, jag vet inte när kommer köra det igen nu. Om kan gå redan nästa vecka till verkstaden, om mamma skickar pengar då kan jag gå. Om det är bara batteri, om måste köpa ny batteri bara, eller något annat. Hoppas att kommer kunna köra till verkstaden bara då. Idag hann jag städa rent kylskåp och frysen, inte mer, bara varit hemma och tagit det lugnt, sticker tröjan. Idag lade upp annonsen om keyboard, på måndag kommer en som är intresserad och finns mer som ville köpa. Jag trodde inte att det finns folk som vill köpa den. Jag måste få in pengar att klara oss tills fredag. Just nu har jag bara under 50 kr kvar på konto....Igår handlade den sista, men har mat hemma att vi klarar nu i helgen. Nästa vecka vet inte jag om kommer jobba eller inte, men tror att kommer stanna hemma. J-s skolan börjar nu också. Och hennes gymnastik träningen, hon fick plats och måste betala senast på söndag nästa veckan. Jag har ingen aning hur mycket det kostar, ville kolla men kunde inte se det. Det kommer för många killar nu som skriver med mig, men denna kille har inte skrivit tillbaka, börjar tro att han r inte alls singel. Varför är han inte inne nu om han är intresserad av mig nu. Låter vara honom nu. Det var en kille, jag hade kontakt länge sen och han flyttade hit och vill ses, men har ingen lust att träffa honom. Han är ute efter sex säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0