En bra dag med J

Idag har vi haft en bra dag med J. Vi var på stan och köpte till henne nya träningskläderna, örhängen och sen slaime. Nu är han glad. Sen köpte jag till mig själv, ny eyeliner och läppbalsam, allt på rea. Ville köpa mer men tänkte att jag behöver inget just nu. Och har köpstopp, tänker inte köpa just nu till mig nya kläderna hela året. Men vet inte om klarar det eller inte.Jag hoppas det. Nu betalade mer räkningar, varje dag när kommer någon räkning då betalar direkt. Jag skulle betalat minst tvåtusen på klarna, men tryckte fel och betalar bara det minsta summan. Igår gick med med en ny FB gruppen för singlar och igen kommer killar skriva med mig men har ingen lust att skriva. Jag började skriva med en kille, men känns inte seriös för mig, vet inte. Vi ska få se. Jag visar noll intresse. Igår smsa till honom och så ringde han direkt. Jag tänkte ge en chans till honom nu, kan träffa en gång och få se om vi kommer att klicka. Men samtidigt tänker på någon annan, jag vet inte varför. Jag vet inte om kan börja nytt liv med någon ny. Kanske är det inte slut mellan oss, men det är över mellan oss. Han har redan hittat tjejen....men varför känner jag att det kan bli vi....jag vet inte varför. Det är så svårt att förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0