En halva dagen i badhuset

Idag tog vi bussen till Kalmar, att bada. Det kostade en del att åka dit och betala men det var värt det. Det var även kul för mig. Att basta, jag älskar att basta. Nu känns det riktigt kallare nu, det tog tid att skrapa is på bilen, blev orolig om hinner till bussen men vi hann. Imorse fick sms om kan jobba imorgon och på onsdag och såklart svarade att kan jobba. Jag behöver pengar att leva, och varje gång när jag får detta sms blir jag glad. Nu är det kallt imorgon och det kommer snö, då ska ta bilen till jobbet. Jag tycker att det är bättre att ta bilen till jobbet att hålla igång bilen nu under vinter. Nu har börjat januari och ny månad och ska försöka hålla mig inte så aktiv på FB, inte skriva så mycket där. Idag delade en foto, och det var ett bra budskap. Min kompis D gillade det. Vi har inte skrivit nu sista tiden och kommer inte göra det själv. Han har sin tjej och jag lever mitt liv. Han vet ju att har inte träffat någon ny. Ju nu finns en kille som visar intresse på HP och skrev även nu att vill lära känna mig. Jag som tänkte att pausa där igen. Ah ska inte ha för höga förväntningar med honom. Jag kan ju skriva med honom lite och se vad händer. Nu ska sticka vidare mina nya strumpor. Snart kommer min garn och ska börja sticka tröja till Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0