Familjerätt

Idag ringde jag till familjerätten och fick svar för mina frågorna. Nu kan gå vidare lite, måste hitta en advokaten nu som kan hjälpa mig lite. Jag är inte skyldig att betala hela resan, det finns ingen lag för det. Jag måste börja mer att pressa honom bara att ta sin ansvar. Nu åker dit så kommer ta det samtal med honom och skriva ner allt vad han säger. Jag måste göra det nu. Idag är jag ledig och kan äntligen tvätta nu. Jag vet inte om kommer jobba mer i den vecka men ser ut att kommer vara ledig nu hela vecka som har kvar. Jag orkar inte åka och tvätta bilen heller. Nu väntar min hyra, A har inte än betalat. Han brukar alltid betala när han får lön, från Scandic. Jag hoppas att han betalar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0