Helt plötsligt händer det

Igår kom jag hem och på väg vem jag träffade helt plötsligt. Jag såg D och han pratade med en äldre kvinnan, gick förbi och tänkte hur ska gå, bara går eller säger "hej" Gick fram och sa honom bara " hej kompis" Han sa snabbt " hej Tiina" Vi pratade inget, låt honom vara och prata med denna kvinnan. Då tänkte, vad gör han här i stan nu. Men vill inte börja fråga nu för mycket. I morse skickade honom meddelande och skrev bara hoppas jag skrämde inte honom igår. På kvällen skrev att nej, han överlever och sen en tecken som man gråter och sen en hjärta....varför skickade han en hjärta nu. Nu skrev att kanske nästa gång kan vi prata när vi springer på varandra. Och han svarade nu att kanske vi ses och ta en fika.... jag svarade gärna och frågade om han är oftare här i stan nu. Men inte svarat, jag har förstått att han använder inte FB i mobilen, bara i datorn. Fy nu börjar blir lite nyfiken varför vill han ses och ta en fika helt plötsligt. Nu får jag inte börja hoppas så mycket att kanske han har gjort slut med sin flickvän eller kanske han hon flyttat till honom hit. Bättre att ta det lugnt. Det går som vanligt. A ville att ska skicka nycklarna att hon kan gå in till lägenheten och kolla, och att hon kan hjälpa mig att la upp annons på blocket. Kanske ska kolla först på FB. Jag lade upp inlägg, vet inte om hittar någon. Jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0