Jag är ledsen igen..

Idag städade jag och grät en hel del redan, igår bröt ihop ...när bror skrev om pappa, han är i sjukhuset och hoppas att han blir frisk. Men kommer bli opererad. jag är då rädd att förlora honom, jag har inte sett honom i tre år, och vill inte att han ska bort.Men har haft känsla att han är på väg bort...jag vet inte men jag ber redan gud att han stannar kvar med oss. Allt händer på en gång...jag har redan så mycket som snurra i huvudet. X, lägenheten. Jag skrev till A om han har tid idag att prata. Jag måste veta om han stannar eller flyttar redan nu. Jag försöker att vara stark just nu. Bara att ta ett sak i taget. Jag måste börja någonstans att livet blir bättre nu igen.Det är svårt men vet att det blir bättre med tiden. Och lämna alla killar , ingen tid för de just nu... Nu skrev han. Han har flyttat ut och allt är tomt. Fattar ingenting om han har tagit ut allt nu. Han lämnade nycklarna i lägenheten, han ska betala senare hyra som han har kvar att betala, det måste vara jag som betalar honom nu...samt sa att han känner en kille, svensk som kan bo kvar där nu de två månader.Jag skrev att skicka hans nr och kommer kontakta honom. Jag måste hitta en väg ut nu. Jag vet inte mer vad ska göra nu. Jag mår så dåligt redan med allt, försöker bara att ta det lugnt men det går inte. Snart kommer J hem, måste visa att mår bra, men innerst inne är jag så trasig just nu. Ikväll ska ringa med Anja, behöver igen hennes hjälp lite. Han kommer bli arg säkert att åker nu dit bara för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0