Jobb

Den vecka såg ut på jobbet helt tomt, men nu är det fyra dagar som jag jobbar. Imorgon tänkte fixa lite grejerna hemma, och tvätta bilen men såg precis att ska jobba. Det känns bra att få jobba såklart. Idag kom hem och handlade på väg. Nu sitter på data och började betala räkningar. Det är tufft. Igår skickade meddelande till A, om han har skickat brev och han svarar inget och har inte läst heller. Sen såg att han var sist online i måndags, börjar bli orolig nu...kunde inte sova heller. Jag vill bara skriva under det papper och skicka tillbaka, annars gäller inte det uppsägning, jag är redan försent. Om det allt skulle vara slut nu.... Igår pratade med denna killen och har tänkt på honom vad ska göra med honom. Jag känner att det är för mycket med honom och det är bättre att avsluta här det. Jag skriver inte till honom och ringer inte heller. Det känns fel med honom, han känns fel kille för mig. Jag vet inte, är osäker just nu med honom. Jag vill träffa någon...men kan inte träffa, hur ska hitta honom. Nu skriver bara med denna andra killen, men såg att han är inte så aktiv där. Jag skrev honom vad gör han efter jobbet att han är inte på HP så ofta. Han kommer svara kanske imorgon kväll. Idag hämtade ut en bok, som vill börja läsa nu också. Jag undviker igen FB, imorse var sist online, inte mer. Ja vill logga in men håller borta nu igen om kan i några dagar. Den andra D åkte igår iväg för två månader till Mexico....tänker även på honom nu ofta. Nu måste släppa data och börja fixa middag. J har maten att äta, bara värma upp och jag ska fixa också något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0