Ledsen ....sårad...

Jag mår dåligt igen...så ledsen och sårad. 

X ringde till J och pratade, jag hörde och förstod att han kommer åka hit igen. Det är inte säker än men hoppas att han åker inte hit mer. 
Nu såg även bilderna på Instagram och det gjorde så ont när såg honom där med henne....jag klarar inte se henne ..jag vill inte se honom mer..,jag vet inte om klarar att vara så stark just nu. Jag vet att måste vara nu så stark att inte visa ut det som han gjorde mot mig. Det känns just nu för mycket. Han gör det allt bara att jag mår värre. Jag har bara J men hur kommer jag överleva det allt. Jag är för rädd. Gråter just nu så mycket, tårarna bara rinner...J är i sitt rum. Jag måste hålla det ilska allt i mig nu, men hur....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0