Nu måste jag agera mer...

Ja, nu måste jag börja kriga med J-s pappa lte. Igår kollade och räknade underhållsbidrag, och det skulle vara rätt att x ska betala minst 2500kr för 1500. Jag skickade till honom räkningen, att han kan fylla i och skicka tillbaka. Och svarade att vad är det för något. Jag tänker inte mer att trampa mig, nu räcker det. Han måste betala mer än de 1500kronor, om han gör inte det kommer ja gå vidare till tingsrätten. Det kommer kosta mer, men han måste se och förstå själv att det livet är över, han valde själv det liv som han lever nu. Imorgon kommer ja ringa till familjerätten och fråga allt om de nu. Allt. Jag måste göra det, det är dyrt med hans dotter nu. Nu har jag pratat mer med denna kille som bor i Kristianstad och han är intresserad av mig nu på riktigt. Det känns för mig, ja är fortfarande osäker. Jag är rädd att bli sårad igen. Jag vet inte ...men låter det vara själv och inte ta det allt så allvar just nu. Idag är jag ledig och fixa hemma lite grejerna. Sen ska till veterinären. J ville följa med men måste ta henne på väg nu. Eller kanske ska ringa henne till fritids, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0