Nyår

Jag orkade vara upp vid midnatt men det var så jobbig kväll. J fick igen utbrott och jag gick igen över gränsen. Jag sa sakerna som skulle aldrig sagt. Jag skrek på henne, hon var livrädd. Sen grät vi bara. Jag är så rädd att hon kommer berätta till sin pappa då har inte jag ingen utväg. Det är redan så jobbigt med henne och känner att det problem bara växer med henne. Jag är själv rädd att kommer ge upp allt om jag kommer inte klara med mitt liv. Jag måste lära mig att bli bättre detta året nu. Det finns så mycket vad jag vill förändra hos mig. Idag ska jag jobba, redan igår efter midnatt fick jag veta att det var fullt hotell, och det betyder mycket jobb idag. Men kommer ta det lugnt idag, tänker inte stressa idag.Nu har ätit hemma frukost och kan vara lite mer tid hemma, och ska ta bilen till jobbet. Det regnar nu och det är mörkt när jag slutar. Samt tänkte diska innan ska till jobbet. Nu måste jag göra något mot min mobilanvändningen, jag har diagnos, det är jag säker på. Det kan bli värre om jag kommer inte stoppa det själv. Nu har jag kommit hem och försöker ta det lugnt. Jag jobbade idag och var slut efter det. Imorgon kan ta det lite lugnare, jag tänkte ta J till badhuset, men hon vill gå till Kalmar. Då åker vi bus dit. Just nu ser det ut att kommer inte jobba i tre veckor men jag är säker att kommer jobba någon dag kanske. Annars tar a kassa ju. Nästa månad blir det tufft, men har redan fixat busbiljetterna då är det lite lättnad. Efter igår efter nyår har jag börjat tänka mer på min mobilanvändning och jag har nomofobi, Det betyder att man kan inte vara utan mobilen och det har börjat att störa mig ganska mycket. Jag vil få slut på det nu. Hela tiden kollar på FB och jag är själv hela tiden för aktiv och hela tiden kollar vem gillar min inlägg eller mina bilderna. Jag måste lära mig att vara utan det. Måste lämna det. Det är jobbigt. Nu skrev med en kille på HP, han låter intressant men känns att skrämde bort honom. Jag måste la ner det HP, det går inte vidare med det heller. Jag mår dåligt med det, det kom en kille och jag blev direkt rädd mot honom. Jag klarar inte att börja dejta någon på detta sättet men det är min utväg att träffa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0