Snart är det allt över.

Snart kan jag andas ut. Idag lade även upp annonsen på FB, och har fått några som är redan intresserad av. Jag vet att hittar någon, men vill ju helst att det ska vara över. Han svarade imorse, att kul att vill ses igen. Och sen han skrev att han är oftare nu i stan att de har gjort slut men älskar varandra fortfarande men skiljes som vänner....jag hade den känsla länge att kanske kommer det vara slut mellan de. Jag svarade tillbaka att tråkigt att höra och att de passade ihop så fint. Han svarade bara tack Tiina. Efter det har inte skrivit något tillbaka. Nu måste ta det lugnt och inte bygga några stora hoppningar. Jag har tänkt på honom länge nu, och att de testerna på FB visar hela tiden hans profilen...det kanske betyder något, kanske inte. Jag vill ju börja dejta honom men vill inte börja hoppas för mycket heller nu. Det är svårt. Jag ska inte börja skriva med honom nu att när vill/ kan han ses då. Men att han skrev såhär att de älskar fortfarande varandra, det förstår inte jag så bra. Vad menar han med de? Tror att han har inte släppt henne, det kan jag förstå och kommer inte börja att närma honom själv. Jag måste hålla lite avstånd. Låter vara honom bara. Snart ska fixa lite maten och sen har J träningen. Jag såg att igår hade någon skickat pengar, det måste vara antonio kanske. Han sa att han ska betala lite mig. X har inte än betalat underhåll, tror att måste skicka meddelande och fråga honom nu. Väntar han själv nu när ska fråga heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0