Sömnlösa nätter

Det börjar igen...kan inte sova på nätterna. Efter det när fick veta att kanske kommer behöva betala själv mina hyror i två månader. Jag vet inte hur klarar mig. Ta en till dyr lån? Nej det kan inte jag göra. Nu är redan i minus. Igår bokade flygbiljetterna och använde matpengar, hade ingen annan val. Plus måste ha pengar när i de timmarna i Stockholm 

Idag måste få svar av honom, kommer kanske ringa honom om han har tid. Jag mår dåligt redan och har gråtit de sista dagarna så mycket. Jag har ingen lust att prata med någon. Den kille som ringer jag börjar bli trött på honom, jag orkar inte med honom just nu. Och fick svar av annan kille att han vill träffa mig. Det är en liten tecke med honom men vet inte när. Han bor i Karlshamn. Samtidigt saknar honom som är Uppdagen. Varför kommer hela tiden han på väggen. Det är kanske något med honom. Jag kommer kanske fråga honom en liten tjänst. Om kanske han kan komma o hämta mig på flygplatsen när kommer tillbaka. Jag tänkte fråga bara. 
Snart ska J till träningen, jag kommer köra henne som vanligt, vet inte om hennes klasskamrat ska också börja eller inte, skickade sms men inte fått svar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0