Trötthet

Jag känner mig trött, kunde inte sova hela natten. Bara kunde tänka allt annat, jag vet inte hur länge jag orkar med det allt. Om det allt skulle vara över. Idag kom hem efter jobbet, min vanliga väg hemåt och såg D. Han pratade med en gammal tant, jag sa honom bara "Hej kompis". Han svarade bara" hej Tiina". Han var uppdagen, och jag gick vidare bara. Jag skulle så gärna viljat prata lite med honom. Sista tiden har jag tänkt på honom. Jag tänkt ju fråga honom en liten tjänst, men känner igen att det är ingen ide att fråga honom.Jag vet inte. A skickade meddelande mitt i natten, han skrev att han har tagit ut allt, att bara några småsakerna kvar, och sen att han ska betala en del pengar, och att han lämnade lägenheten som det var när han flyttade in. Jag vet inte mer om vill höra något om honom. Jag är bara så arg och besviken just nu...jag vet inte hur klarar det allt. Om bara besiktning kan gå bra. Jag känner mig bara så sönder just nu..men måste kämpa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0