Äntligen ensamma

Imorse åkte J till sin pappa, jag åkte efteråt till jobbet men var sent dit. Nu sitter hemma och allt är så tyst just nu. Det känns så tråkigt redan nu. Men tiden går snabbt och kanske kommer träffa nya vänner. Jag lade en inlägg och tänkte kontakta några, kanske kan ta en fika i stan någon dag. Det är så tråkigt att vara själv. Jag försöker smälta in just nu, och inte tänka på det , om D...att han är förlovad nu med sin flickvän. Jag tänker på honom och har inte än helt glömt bort det. Det känns så jobbigt just nu. Kanske kommer sluta följa honom, det är bättre... eller ta bort honom som vän. Jag vet inte. På fredag tänkte åka till Ikea. Vet inte om kommer köpa nu de byrå eller inte. Det behövs. Allt är för dyrt bara, kanske hittar någonting fynden. Det finns så mycket som skulle vilja köpa men måste hålla nu gränsen. Jag funderar att börja betala av alla de krediter nu snabbare. Sakta kommer det bli. Det är mycket just nu. Jag ansökte igen en kreditkort men har inte fått något svar än, tror inte att jag får. Jag känner mig så trött men vill inte sova så tidigt, bakade rulltårta efter jobbet. Nu ska sticka min kofta, har bara en ärm kvar att sticka. Då är det klar redan i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0