Att gå ut

Att gå ut är det svåraste som finns. Här har jag inga vänner att umgås och det är tråkig. Men kommer gå ut ikväll. En arbetskamrat frågade mig om vi ska ut ikväll. Det är någon konsert utanför hotell och vi pratade om det idag, och kom fram att vi ska ut men kanske ska inte in dit. Det kostar ca 200kr och för mig är det mycket pengar, vi ska få se, kanske ska ta ett glas dricka. Och vi jobbar helgen, men det ska inte betyda att vi kommer dricka hela kvällen. Jag känner mer och mer tryggare på jobbet. Det gäller kanske min framtid, denna tjänst som jag har sökt. Personalchef ser vad jag gör,hur jag gör, lägger märke på mitt jobb. Jag hoppas att det blir det tjänst efter sommaren nu. Jag vet att det blir bättre hösten nu. Jag är positiv för det allt. Jag har börjar försöka att inte tänka så mycket på N nu, det går inte vidare med honom. Badoo har inte jag heller lagt ner, skriver just nu med en kille. Jag är fri och har tid kanske att träffa någon, det är bättre att kan passa på bara nu. Bara två veckor kvar nu tills J är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0