Dagarna går

Dagarna går för snabbt. I fredags var vi ute lite,tog några glas. Det var trevligt och kanske ska igen ut på fredag. Inte än säkert att ska följa med en arbetskollega. Nu är jag inne på badoo, och skriver med en kille i några dagar, och han känns seriös, han skrev det också. Men vet inte helt det. Kanske kommer vi träffas, kanske inte. Han bor 2 mil om Kalmar mot Karlskrona. Jag är intresserad av honom och det känns att även han. Jag ville inte visa så stort intresse och imorse skrev vi , och nu skrev han själv mig på kvällen. Det känns rätt just nu men vi har inte än träffats. Vi måste ju träffas att får se om det blir något mellan oss. Jag vill inte själv börja fråga om han vill ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0