Det blir bättre...

...det hoppas jag just nu. D flyttade redan till sin flickvän och J har sin flickvän flyttat in till honom.... att det händer igen. När kommer det ta slut, jag vill gråta just nu. Jag vill inte träffa ingen av de mer, vill inte se de på stan. Det gör just nu så himla ut , och det måste vara slut nu att jag fortsätter bara leta efter någon. jag pausade igen HP, jag kunde inte mer att vara där. Snart ska ta bort även Tinder. Inte där igen. Nu har jag bara två veckor kvar att vara utan J, sen kommer hon hem. Tiden går så snabbt just nu. Jag har bara jobb, jag har absolut ingen lust att vara ute här nu i början av augusti,när det är fest i stan. Kanske ska åka iväg, men hur och vart. Om skulle ha pengar över ska åka till Malmö. Men har inte över pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0