En dag hemma igen

Idag är ledig men vaknade redan vid kl sex, nu ätit frukost , kollar på nyhetsmorgon och stickar ny tröja. Jag ska sticka en tröja till min mamma. Hon kommer blir glad när det är klart. Det behövs städa hemma , sen ska kolla om kan ta bilen till verkstaden och veta vad kostar det att fixa det fack i bilen. Nästa helg kommer jag vara ledig och har bestämt att åka till Malmö, ja jag ska åka dit för en dag bara. Jag känner att vill bara åka bort lite. Sen ska gå även till den butik Gram, det är min vilja att se den butik och köpa med lite. Klockan är sex på kvällen, hann städa hemma och fixa båda kylskåp och stickad tröjan mycket idag. Jag ringde till verkstaden men gubben har semester , kommer nästa vecka. Idag känner mig mer och mer deprimerad helt...nu öppnade konto på badoo, men snart kommer radera igen det. Just nu har jag tappat allt förtroende med man. Det gör så himla ont att se andra se ut så lyckliga och kolla runt. Men känner mig just nu så nere, tårarna bara rinner just nu. När är det allt slut..när kan jag känna igen kärleken... när kommer träffa någon....Men måste släppa det just nu. Vad är det som händer nu? Jag har tänkt sista månader på en viss person men inte så mycket mer, eller saknat honom. Och idag han kontakta mig via fb. Vi pratade i mobilen nästan en timme nu. Det är en kille som träffade efter det jag hade skild mig, han var det första jag hade känslorna. Han är samma , inget som har ändrat och han undrade om jag är ihop med någon. Han vill träffas att ha sex...han vet att jag bor nu här nere. Han vill att ska träffa honom när ska upp till Stockholm. Jag vet inte vad hände, han var i mina tankarna och nu han sökte upp mig. Jag känner att de känslorna kommer tillbaka.Jag är rädd för det. Men måste bara vara stark nu och inte börja tänka på honom. Han finns fortfarande i mitt hjärta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0