En dålig dag ...igen

Det började redan i morse. Jag städade och fixade allt fint hemma sen skulle gå till stan och på vägen började igen den gnäll. Jag exploderade igen... men det gick över senare. Det var inte allt. Nu på kvällen hände det som trodde inte att kan hända så snabbt. Min vän D har du förlovat sig med sin flickvän. Grattade honom och skrev att är glad för hans skull att han hittade äntligen kvinnan i sitt liv....det gör så ont fortfarande när tänker på honom. Det blir jobbigare nu när tänker på honom, jag vill att det tar slut...det betyder just nu att jag hade de starka känslorna med honom att kan inte sluta tänka på honom. Jag måste vara stark nu. Just nu vill jag mer och mer träffa någon...vill inte mer att vara ensam. Jag är igen på HP. Tinder och allt annat. Om två dagar kommer jag vara ensam...har tid att kunna träffa någon...men just nu stunden känner att vill vara själv. Bara stänga mig hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0