En solig kväll

Igår kväll gick jag ut och sprang en runda. Jag det inte tränat ca en månad och det kändes lite för mycket, men orkade springa hela vägen. Nu känner jag att kommer springa minst 2-3 gånger i veckan att komma igång. Om ca en månad har jag tjejmilen och måste klara springa det. J ringer mig varje dag och säger att hon har tråkig och har inget att göra. Det vet inte jag hur x tänkte nu att ha henne så länge och lämnar henne själv ensamma nu. Hon skulle stannat hos mig istället. Idag kom hem, lagade maten och sen köpte biljett till festivalen. Jag ska gå själv dit ensam. Det spelar ingen roll mer att detta tjej kommer inte. Hon är lite konstig och tycker det är bättre att inte ha någon kontakt med henne. Nu är hon med sin pojkvän hela tiden, jag orkar inte se hans tidslinje, bara lägger upp om sin pojkvän , vi gjorde det och det. Jag bryr inte om någon vad man gör eller vem man är med. Själv har jag börjat lite mer att inte la upp varje dag ny inlägg. Det är bättre att inte visa till alla vad jag gör. Nu är min kofta klart, äntligen, bara sy ihop och virka kanten. Det ska jag göra imorgon. Jag är ledig och har tid. Samt ska träffa en tjej på stan för en fika bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0